woensdag 1 september 2010

in Managua

Hallo iedereen,

Inmiddels ben ik gearriveerd in Managua, de hoofdstad van Nicaragua. Van alle dingen die ik van plan was te gaan doen in het vliegtuig is weinig terechtgekomen: ik was kapot! Dus fijn wat films gekeken en wat zitten dommelen, ook al komt van slapen meestal niet veel. Ik vloog met de KLM via Panama en had weinig overstaptijd, maar het is gelukt.

Bij aankomst in Managua regende het al net zo hard als de afgelopen dagen in Nederland. Gelukkig werd ik opgewacht door Ninoska, een Nicaraguaanse vriendin van me. Nog even gepraat in het hotel en daarna voor het eerst sinds tijden weer eens acht uur achter elkaar geslapen.

Vanmiddag vlieg ik door naar San Carlos in een klein vliegtuigje van La CosteƱa, de Nicaraguaanse maatschappij. Ik ben benieuwd hoe het er voor staat in San Carlos, wie me op zal halen en of er al iets is geregeld qua huisvesting..

Nogmaals iedereen bedankt die me de afgelopen tijd heeft geholpen met alle voorbereidingen van mijn reis: zonder jullie was het niet gelukt om mijn flat zo netjes schoon en leeg achter te laten voor de onderhuurders uit Isfahan/Iran, die ergens half september daar hun intrek hopen te nemen!

Groeten, Ineke

1 opmerking:

  1. Hoi Ineke,

    Leuk je blog te lezen en ook je berichtje in ons weekbericht. Fijn dat je goed bent aangekomen en je inmiddels wat hebt geinstalleerd in je woon- en werkplek.

    Wij zijn hier intussen al weer druk begonnem het het nieuwe schooljaar, dat staat vast heel ver van je af nu!

    Succes met je werk daar en geniet er ook van!

    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen